keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Kuka muu muka

Vihdoin ja viimein koneeni tahtoi jälleen kerran tehdä yhteistyötä kanssani ja päätti avautua. Pakko tässä varmaan on ostaa uusi kone, sillä tämä avautuu vain ja ainoastaan oman mielen mukaan. Tämän takia päivityksiäkin tulee harvoin.

Tällä hetkellä syön aivan ihanaa yrttipatonki, *nam!*, olen lataillut uusia biisejä koneelle sekä polttanut uuden levyn autooni, koska vanhoja ei jakanut enää kuunnella kun sitä on nyt kuunneltu jatkuvasti uudestaan ja uudestaan.

 Lauantaina kävin pikkuveljen kanssa Helsingissä shoppailemassa ja minun onnekseni cheek sattui pitämään keikan forumissa juuri tänä paivänä! Joten pääsin katomaan cheekkiä ihan livenä ja maksutta! Kyllä se Jare vain on mahtava ja porukkaa oli myös sen mukaisesti paikalla. Samoin poliiseja ja 20 vartiaa :)






Olen myös kerennyt kaydä sienimetsässä mummoni kanssa, vaikka eihän me löydetty kun vaivaiset 4 kanttarellia. Todella köyhää. Toivottavasti nyt sataisi ihan kunnolla ja sienetkin tulisivat esille. En itse pidä ollenkaan sienistä, mutta minusta on mukavaa kerätä niitä.

Tänään sitten loppuu minun ihanat vapaat ja huomenna sitten taas kouluun uutta jaksoa aloittelemaan. Minun toiseksi viimeinen jakso! En malta odotta, että saisin jo todistukset käteeni ja valkoisen lakin päähäni. Onneksi ei tarvitse odottaa enää kauaa!

Nyt jatkan serranon perheen katsomista. Serranojen perheen 5-8 tuotanokausi boxi julkaistaan tämän kuun 25 päivänä, joten tänne postissa sitten vain tulemaan! :)

Jatkoja! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti