tiistai 22. huhtikuuta 2014

Onnistunut pääsiäinen

Noin se pääsiäinen taas hurahti ohitsemme ja saimme viettää pari ihanaa pääsiäisvapaata. Pitkäperjantaina kävin Karjaan Nox:issa kuuntelemassa Redraman keikkaa ystävien kesken. Itse olin kuskina, joten minulla ei oollut yhtä kova meno päällä kuin joillain ( nimiä mainitsematta :D ). Koko keikkaa ei keritty kuuntelemaan, koska joillakin tuli jo kotiinlähdönaika hieman etuajassa. Keikka loppu kello kolme, mutta me tulimme kotiin silloin. Minun puolestani ehkä ihan hyvä, koska minulla oli töitä lauantaina, joten kerkesin nukkumaan hieman.



Lauantaina olin siis töissä viiteen, tulin kotiin pariksi tunniksi vaihtamaan parempaa ylle ja taas meno jatku. Suuntasimme vakio mestallemme juhlimaan. Ihan okej ilta/yö. Pakko sanoa, että luulen, että olemme jo olleet samassa paikassa juhlimassa jo liian monta kertaa :D

Pääsiäispäivänä siivosimme paikan ja tulimme kotiin, otin parin tunnin päikkärit ja joskus neljän aikaan Ali-leffan  ( surkea ) jälkeen Tofi tuli tänne. Illalla heitimme pari keikkaa sitten Kirkkonummelle, hakemaan Tofin vanhempia ja siskoa.

Maanantaina saimme Tofin kanssa paljon aikaan. Mutta kai se on pakko antaa suurin kunnia Tofille, itse olin hanttina tai henkisenä tukena enemmän. Me pystytimme ulos meidän trampoliinin, tuunattiin yhtä minun seuraavaa projektiani ja minä leivoin muffineja. Kyläilemässä kävi kummatkin veljeni morsmaikkuineen. Toinen tuli pääsiäiseksi etelään Porista. Mukavaa olla koko perhe koossa aina välillä.

Nyt olisi suunnitelmissa auringonotta ( sillä tänään ja eilen oli/on aivan mahtava kesäsää! ), pääsykokeisiin lukeminen, huoneen siivoaminen, suihku, ruoka ja sitten kello kolmeksi töihin.

Toivottavasti teillä oli myös mukava ja leppoisa pääsiäinen!

Tottakai pääsiäsmunat kuuluvat vielä
 18 vuotiaan elämään! :D

Käytiin Tofin kanssa keräämässä
kissoja sisälle.

Päätin kokeilla tehdä hieman
pääsiäsaskartelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti