maanantai 19. elokuuta 2013

Sikinsokin ja mullinmallin

Tällä hetkellä istun huoneessani oman sängyn päällä ja kauhistelen huoneeni kuntoa! Miten ihmeessä olen jälleen kerran saanut tällaisen sotkun aikaan? Nähtävästi kaikilla meillä on meidän omat erikoisuustaidot. Osaksi huoneeni lattia on sikin sokin sen vuoksi, että tein tässä viikonloppuna pari synttärikorttia. Toinen ystävälleni ja toinen mummolleni, joka täyttää tänään. Me kävimme kylläkin jo eilen syömässä todella maukasta kakkua. Nam! Valitettavasti en ottanut korteista kuvia :( Vaikka itse sanonkin, niin olen todella tyytyväinen ystäväni korttiin :)

Kirjoitukset sen kuin lähestyvät kauheaa vauhtia! Ainiin, enpä ole tainnut vielä valittaa siitä, että koulut on alkanut ja motivaationi on kadoksissa. Ylensä se on aina parhaimmillaan koulun alkaessa, mutta ei tänä vuonna. Kirjoitan siis suomenkielen ( toisena kotimaisena ), englannin ja psykologian. Olen lukenut vasta kaksi kirjaa viidestä, joten tulee pikkainen kiire tässä lukemisessa. Sitten pitäsi vielä katsoa hieman suomea ja englantiakin.

Nyt kun olen täyttänyt 18, minun täytyy käydä pankissa hoitamassa pankkiasiat kuntoon. Yhdessä pankissa olen jo kaväissyt, mutta viimeinen on vielä jäljellä. Pitäsisi sinne vielä soittaa. Samoin työpaikalleni pyytääkseni työtodistusta.

Ensi postaus tulee olemaan tuunauspostaus! ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti