keskiviikko 14. elokuuta 2013

Suuria tapahtumia

Nyt on ollut tapahtumarikas viikonloppu, niin hyvässä kuin pahassakin.
Ensinäkin minulla on nyt minun ihka eka tatuiointi! Nilkassa lentelee nyt kolme pientä lintua. Olen itse todella tyytyväinen niihin. Vanhemmat taas vähän vähemmän. Tatuoinnin tekijä Antsu oli todella mukava ja hyvä työssään. Olin ottamassa tatuionnin kello 17, vaikka hänen työpäivänsä loppui jo kello 16. Kun tulin ovensuulle ja kuulin kaiken rockmuusiikin pauhaavan, ajattelin, että mitä minä täällä teen. Mutta keräsin itseni ja tepastelin sisään. Lintujen tekeminen ei käestänyt kuin max. 5 min., eikä se edes sattunut niin paljon kuin odotin sen sattuvan. Maksoin näistä 60 euroa.


Seuraavaa muikea asia tapahtui eilen, nimittäin likenteessä on nyt vaarallisempaa, koska minulla on nyt ajokortti!! Olin ihan varma, että en saa sitä, koska omasta mielestäni tein enemmän mokia kun mitä yleensä ajon aikana. Jännitin niin, että unohdin vilkun jo ensimmäsisessä mutkassa ja ajoin pari kertaa väärään suuntaan. Kun tutkinnonvastaanottaja siis tahtoi vasemmalle, käännyin jostain syystä oikealle. Olin niin hirmusen jännittynyt. Sen jälkeen kun olin puolituntia ajellut, pysähdyimme ja hän alkoi kertoman minulle mitä tein väärin ja mitä minun olisi pitänyt tehdä ja mitä ei. Siinä vaiheessa oli varma, että joudun tepastelemaan kouluun kertomaan, että ei sitä korttia sitten tullut. Sitten, kuin salama kirkkaalta taivaalta, hän sanookin " ..ja sitten olet hyväksytty". Jähmetyin ja katoin häneen päin "MITÄ! Hyväksytty!?" ja hän vain tokaisi "Etkö sinä ollenkaan kuuntele mitä minä sanon, niinhän minä äsken sanoin". Jestas sentään! Kiusasi minua siinä sitten vielä.
Kortti, jonka tein veljelleni. ( ei oikein näy kunnolla tuo valkoinen osa )

Sunnuntaina vietimme sitten myös pikkuveljeni rippijuhlia suvun kesken. Paljon tuli syötyä ja pikkuveikka hoiti homman hienosti kotiin. Samalla vietimme minun 18 v. synttäreitä suvun kesken. Sain pulloja, rahaa ja muumimukin.

Torstaina sitten on hyvän ystäväni 18 vuotis synttärit, joten lähdemme vähän ulos viettämään hänen päiväänsä sitten torstaina. Perjantain koulupäivästä tulee varmaan todella viihtyisä :)

Niin, siis koulukin on tässä valitettavasti alkanut ja minä olen abi! Mitä ihemttä, milloin tämä tapahtui! Hyvä puoli on,että koulupäivät eivät ole pitkiä nyt viimesellä vuodella. Tänäänkin aloitan vasta varttia yli 12. Ensimmäisen kokeen kerkesin jo tekemään maanantina ja se meni ihan hyvin.

Nyt täällä sataa ihan kunnolla, joka on hyvä meidän kaivon kannalata. Meillä on näet vesi hieman vähissä, joten lyhyet suihkuit ja niin vähän veden käyttö kun mahdollista alkaa olemaan meille jo tuttua.

Ajattelin tänään lähteä autollani kouluun, joten pitäkää peukut ja varpaat pystyssä muiden kannalta. Ja tässä tulee vielä minun ihanat kamerani jotka sain mummoltani:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti