lauantai 16. maaliskuuta 2013

It's like you're always there in the corners of my mind

Nyt ei oo tullu päiviteltyy päriin päivään, koska koulu tetävät ja koeviikko, joka alkaa ens viikolla, painaa hartioiden päällä, joten niitä on aivan pakko hoitaa pois päivänjärjestyksestä. Nytkin oon joutunu perumaan kaikki mun viikonloppu suunnitelmat, koska koulujutut täytyy hoitaa.
Noh, hieman positiivisempiin asiohin! Koska mä nyt vasta olen alottanu bloggaamisen ajattelin tässä lähipäivinä tehdä "and that's who i am"-postauksen. Niitähän löytyy vaikka kuinka, joten musta tuntuu, että joudun tekee kaks posausta siitä, mutta se jää nähtäväksi :)
Ainii, sain muuten toisen kesätyöhaastattelu tarjouksen eilen kanssa yheltä golffi-paikalta, mutta siis kieltäydyin, koska mullahan on se asia hoidettu jo. Muuten olis oolu ihan jees paikka, ulkona oleminen kesällähän olis takottanu ruskettumista noeasti, jos siis olis tällä kertaa aurinkoinen ja lämmin kesä.
Kuten siis sanottu tää vikonloppu menee koulutöitä tehdessä, niin ei tässä paljoa kertomista ole :D Toivottavasti teillä on parempi viikonloppu kun mulla!


 Olly Murs ft. Flo Rida - Troublemaker

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti