tiistai 12. maaliskuuta 2013

Only got $20 in my pocket

Tänään taas tällainen pitkä päivä. Kotoa lähdin klo 07.30 ja kotiin tulin noin klo 20.30. Oli siis teoriaa ja sitten mun ihka eka ajotunti. Ensin käytiin siis läpi kaikki napit ja härvelit autossa ja sitten autokoulu-opettaja lähtivähän ajelemaan ympäri. Sitten oli mun vuoro ajaa ja hänen vuoro istua pelkääjänpenkillä. Melkeen ihan heti tehtiin sitten mäkilähtö, joka meni ihan hyvin, koska kotonahan sitä tossa pelolla ollaan hajoteltu.Ja hyvin meni loppumatkakin omasta mielestäni. Niin varmaan hänenkin, koska hän sanoi, että kyllä huomaa että olen ajellut ennenkin ( en siis yhtään tässä kehu..kröhöm..kröhöm ). Ens viikolla sitten kaksi ajotuntia taas.

Tänään kouussa oli liikkaa, uimassa käytiin, tai en mä oikeestaa käyny, mutta olis siis pitäny. Sitten ku ei ollu mukana ni sai sitte tehä mitä lystäs. Mä sitten päätin lähteä bussilla tervehtimään tärkeää ystävää, jolla on työharjoittelu kampaamossa. Siellä sitten istuin noin tunti puol ja vaan puhuttiin niitä näitä.

Voi ku olis jo kesä <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti