lauantai 9. maaliskuuta 2013

Only know you've been high when you're feeling low

Päivää päivää! Tällä hetkellä olen vielä vähän ymmälläni koko bloggerista ja miten se toimii. Joten pahoittelen tällaista hidasta etenemistä :D
Tänään on siis lauantai ja se tarkoittaa viikonlopun alkua. Eilen kävin kirjoittamassa työsopparin yhteen mukavaan tavarataloon ( tai miksi sitä nyt kutsuisin ). Alioitan siellä ensi kuun alussa. Ja töissä olisin viikonloppuisin ja perjantai-iltaisin, koska vielä on lukion toista vuotta pari kuukautta jäljellä. Sen jälkeen sitten aloitan kesätyönkekijänä :)
On muuten mun ensimmäinen kesätyöpaikka ja vähän jänskättää miten tää tulee sujumaan mut mun työnanataja on todella mukava, joten uskon että kesästäni tulee tulemaan opettavainen ja mieleenjäävä. Palkkakin oli todella hyvä! :D
Kesällä sitten olisi tarkoitus lukea yo-kokeisiin ja käydä autokoulu loppuun ja loppujen lopuksi sitten saada se kauan odotettu autokortti. Teoriatunteja olen jo käynyt noin 5 kap. ja ajotunnit on kaikki vielä edessäpäin. Innolla odottelen.
Toivon, ja pakkkohan mulla pitää olla, aikaa sitten vielä vain olemaan ja nauttimaan kesästä perheen ja kaveriden kanssa. Noniin, eiköhän mun kesän suunnitelmat tuossa tullut jo esiin.
Pakko vielä mainita, että täällä etelä-suomessa on kyllä aivan ihana sää. "Aurinko paistaa ja vettä sattaa"... no ei sitä vettä nyt kuitenkaan sada. Mutta siis lumihanki kimaltelee todella kuniisti kun ulos katselee.
Nyt on pakko hyppää läksyjen pariin, joten oikein ihanaa viikonloppua teille <3


Passenger - Let her go <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti