lauantai 23. maaliskuuta 2013

Koulua, koulua, koulua...

Heippistä hei! Elossa ollaan, toistaiseksi ainaki. Nyt on kyllä ollu vähä rasittavat päivät ja tulee vielä olemaan noin viikon etiäppäin. Koska koeviikko alko justiinsa eilen ja kirjotin historian kokeen, joka nyt meni ihan okei, paremmin ois voinu mennä, mutta ihan tyytyväinen oon kuitenki, siihen nähden kuinka paljon siihen luin.
Ja sitte koko ens viikko ja pääsiäisen jälkeinen tiistai sitte vielä. hohoooo..
En kyl ymmärrä miksi tätä koeviikkoa ei voitu alottaa vaikka keskiviikkona, sitte olis kaikki kokeet ollu jo ens viikon keskiviikkona yli. Mutta ei..nehän haluu että me vielä luetaan koko pääsiäiloma, että ei vahinkossakaan voitais pitää mitää lomaa.
Oon muute taas alkanu stressaa kirjotuksia. Nyt on kirjotuksia meneillään koulussa abeilla ja vaan niiden näkeminen koulussa sitte alkaa stressaa, ku sit tulee vaan ihan pakostakin mieleen, että ens vuonnahan se olen minä! Mutta oikeestaa helpotus kans. Alkaa tää lukio-elämä tökkimään jo. Motivaatio on kyl vähän hakusessa nyt. Joten olis kuitenki ihan kiva ku kirjoittais jo nyt ni sit tietää, että alkaa uusi sivu elämässä ja lukion voi jättää taakseen.
Noh, tulihan tosta koulusta ihan tarpeeksi nyt valitettua. :D Mutta ei mulla tässä just nyt mitään muuta elämää ookkaan ku on koeviikko ni silloin ollaan vaan melkee nenä kiinni kirjassa. Joten siinä nyt sit oli mun pari päivää ja tuleva viikkokin sitte. Toivottavasti teillä on parempi viikko ku mulla tiedossa! Ja jos teilläki on koeviiko nyt ni tsemppiä vaan lukemiseen :)
Mutta lupaan seuraavassa päivityksessä olla vähän positiivisempi, eli en puhu, tai siis kirjoita, koulusta mitään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti