maanantai 25. maaliskuuta 2013

You can feel the light start to tremble

Päivää päivää! Tässä stressin keskellä (koeviikko meneillään) olen myös osannut ottaa hieman rennommin. Tai ainakin vähän :D Olen selaillut ja löytänyt aivan uskomattoman ihania sisustusblogeja vanhojen sisutusblogejen lisäksi. Jep, sisustusblogit ja lehdet ovat suuresssa suosiossa minun huoneessani. Varsinkin maalaisromanttinen tyyli on makuuni. Tässä pikkuhiljaa olen yrittänyt saada huonettani maalaisromanttisempaan tyyliin, mutta tehtävä vaikuttaa madottomalta. Ensinäkin rahaa ei ole hankkimaan mitään kivaa, tai kirppareiltahan minä aina nappaan jotain pientä ja halpaa. Ja sitten huoneeni on niin pieni ja mulla on niiin paljon tavraa, että ei siellä pajon mahdu tekemään.
Joten suntaan katseeni mielummin tulevaisuuteen ja odotan innolla omaa kotiani, jonka voin sisustaa oman maun mukaan. Ideoita on vaikka kuinka, koska motivaationlähteitä löytyy vaikka millä mitalla. Nyt minulla on Suosikki-listallani yli 20 sisustusblogi, lähes 30. Joten ajattelin vähän katoa niitä läpi ja lisätä tänne teille parhaista parhaita sisustusblogeja.

Unelmani on päästä journalistiksi johonkin sisustuslehteen, tekemään kotikäyntejä ja haastatteluja. Sen lisäksi olisi aivan mahtavaa omistaa oma sisususkauppa, jonka sisällön saisi ihan itse valita. Voi näitä haaveita! Toivottavsti vielä kirjoitan tätä blogia journalistina ja yrittäjänä. Tuntuu niin kaukaiselta ja madottomalta ajatuskelta nytten :D
Noniin...joten kyllä tässä jossain vaiheessa tulee postaus hyvistä sisustusblogeista. Voisinpa vaikka lisätä ne siihen "blogeja joita seuraan" sen jälkeen :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti