sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

These battle scars, don’t look like they’re fading

Kesä on kovaa vauhtia nyt tulossa myös tänne meidän kylmään Suomeen. Mukava nähdä kun lumi alkaa sulaa ja mittari näyttää ulkona lämpöasteita! Tänään siis olis myös tarkotus sirtää kellot kesäaikaan, siis kesää päin, joten tuntia aikasempaan.


Eilen päätin myös, että kyllä se kevät nyt on täällä, koska otin takkiliivini, arskat ja kevätkengät päälle kun mentiin veljen kanssa Hesaan shoppailemaan ja leffaa kattoo. Pikkasen kylmä ehkä tuli kun tultiin kotiin siinä yheksän jälkeen, mutta ei se mitään :D. Oli ihan kiva saada ajatuksen johonkin muualle kun missä ne yleensä on täällä kotona, mutta ei siitä sitten sen enempää. 

Me katonnttin siis Jack and the giant slayer eilen 3D:nä. Olihanse ihan okej, mutta ei nyt kuitenkaan mikään hyvä. Arvosanan jonka antaisin tälle leffalle olisi varmaan joku 7 tai 7+. Jos et siis tiie mikä leffa on kyseessä, ni se kertoo lyhyesti sanottuna ihmisten ja jättien välisestä sodasta, semmonen fantasia leffa. Ei nyt oikeestaa mikään leffa mun makuun, mutta pikkuveli halus kattoo ni mentiin kattoo se sitten. Ei sieltä kyllä nyt tähän aikaan mitään muuta olis tullutkaan. Me saatiin käytettyä sitten meijän leffaliput sinne sitten, vielä onneksi kahdet jäljellä. Saatiin siis ne meijän isoveljiltä joululahjaksi.
Ja löysinhän mä sieltä sitten vähän vaatteitakin vaikka aikaa meillä ei suoranaiseti nyt hirveesti ollukaan. Laitan sitten joku päivä ostoksiani tännekin.

Eilen ihastuin mun mummon vanhaan matkalaukkuun. Oon siis ihan hulluna kaikkeen vanhaan. Näin sellasen matkalaukun kerran kirpparilla kun oltiin mummon kanssa ja siinä sitten huomautin, että onpa kiva, mutta todella kallis. Se makso jotain 60 tai 70 €. Mummo sitten tokas siihen et on mulla tollanen kotona kans, että voit sä sen sitten saada jos haluut. Kävin sitten eilen mummon kanssa mummon kylmässä kellarissa ettii sitä ja sieltähän se helmi löyty! Valitettevasti mulla ei mitään hyvää kuvaa sitä ole koska mun känny jäi kotiin ( jossa ei kyllä ole myöskään mitään hyvää kameraa ), joten käytin äidin kännykkää. Tässä se nyt on huonolaatuisissa kuvissa:





Ja saan sen kuulema sitten kun muutan jos haluun. Ja tietenkin hauan! Tuntuu vaan vähän tyhmältä ottaa toisten omaisuutta...varsinki ku siitä sais ihan kivan hinnan. Muiden mielestä se on vaan romua mutta ei mun silmissä :) Tosten romu on toisten aarre :D

Lupe Fiasco & Guy Sebastian - Battle scars

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti