perjantai 5. heinäkuuta 2013

Päivä Helsingissä

Heipsistä taas! Tämän viikon aikana olen käynyt shoppailemassa, vaikka siitä ei edes ole kauan, kun viimeksi sanoin, että täytyy alkaa säästämään. Mutta voin ylpeänä todeta, että en ostanut kuin kaksi paitaa, jotka kummatkin olivat vero modan ale-korista kaivetut. Ja kummatkin vielä -70%! Joten siitä olen ylpeä! Kesäale on kyllä ihanaa aikaa!

Muttakun ystävälläni oli lahjakortti Sinelliin..Siinä sitten alkoi lompakko tyhjenemään. Rakastan Sinelliä! Sieltä löytää kaiken mitä ikinä tarviikaan askarteluun. Ystäväni oli valmis paljon minua aikasemmin ja yritti minua saada sieltä sitten pois, mutta minullahan tuo kesti. Loppujen lopuksi päätin itse, että en voi olla täällä sekunttiakaan, muuten lentää rahan ihan kokonaan pois. :)

Koko reissun idea oli elokuvan katsominen. Ja tällä kertaa se oli Hangover 3:nen. En menisi kehumaan todella hyväksi, mutta olihan se ihan okei. Juoni ei ollut aivan sama kuin mitä ykkösessä ja kakkosessa oli, joka oli oikein hyvä. Kolmosessa seurasi ykkösen ja kakkosen seurauksia kaikista möhlinnöistä. Hauskoja kohtia löytyi, mutta sitä jotain siitä en löytänyt. Ihan katomisen arvoinen, mutta ei ostamisen arvoinen. Minun mielestäni.


Sinelliin mentäessä tajusin, että kampin ja foorumin takanhan löytyy vaikka mitä. Tiesinhän minä sen aikaesemminkin, mutta eihän siellä käydä hirveän usein, tai minä ainakaan. Päätin, että tässä kesäloma aikana täytyy käydä Helsingissä shoppailemassa, mutta sillälailla, että ei astu forumiin tai kamppiin ollenkaan. Katujen varralta voi löyty vaikka mitä. Ihania uusi kauppoja tai vaikka kirppareita! Itse tahtoisen jos saisin päättää, mennisin sinne yksin, se kuullostaa varmaan todella oudolta, shoppailla yksin. Mutta minä ainakin nauitin siitä! Ei ole muita joiden mielipiteitä täytyy ajatella tai mennä minne hän haluaa. Saa mennä ihan omaa tahtiaan minne itse haluaa. Ei shoppaileminen yksin mielsetäni edes ole niin yksinäistä, vaikka monien mielestä yksin shoppaileminen ei ole alkuunkaan hauskaa. Täytyy katsoa jos toteutan kesäloma haaveni :)

Lopetin hetki sitten kirpputori tavaroiden laittamisen, olemme siis viemässä hieman, tai oikeastaan paljon tavaraa kirpporille. Kaksi isoa roskasäkkiä on jo pudotettu UFF-laatikkoon ja monta pientä kauppapussia on jo lentänyt roskikseen. Ajatella kuinka paljon, suoraan sanoen, romua ihmisellä voi olla. Ja kaikki on tarvinut säilyttää, ihan vaan varmuuden vuoksi jos niitä joskus tarvitsee.

Tässä on pakko kohta lähtea töihin joten heippa hei ja olkaapa nätisti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti