maanantai 1. huhtikuuta 2013

Huomaan kun onnenkyyneleet takin kaulukseen putoaa

Tässä tulee nyt sitte mun launataina tehdyt ostokset. En mä paljoa ostanutkaan vaikka helposti sinne sitten vaan hävis 70€ + ruoka ja juna rahat. Kaikki änkesin samaan kuvaan :)


Kaikki löysin H&M:stä, koska siinä tuli pikkasen kiire ni ei siinä kerkeny hirveesti kiertelee, joten päätin että tuttu ja turvallinen olis varma vaihtoehto. Ja H&M on liike, josta yleensä aina löydän jotain. Sinien neule makso 10€, kummatkin farkut 20€ ( siis per nuppi ) ja kaulaliina oli 5€. Ostin kans alusvaatteita mutta niitä nyt en tänne aatellu laittaa :D.

Eilen käytiin moikkaamassa ja juomassa pääsiäiskahvit mun isän vanhemmilla, eli mun fammun ja fafan luona. Mähän olen suomenruotsalainen joten kutsun heitä fammu ja fafaksi :) Ja siltä sitten löyty kans vintiltä vanha matkalaukku <3. Anteeks, että hössötän näistä matkalaukusta nyt nii paljoo, mutta I like. Tässä sitten tämä kaunokainen:


Alotin tossa pari tuntia sitten kokeeseen lukemisen taas. Viimeseen päivään nyt ollaan taas jätetty lukeminen, mutta pakkohan ihmisellä lomaa olla kans! Joten tänään sitten pänttään, tai yritän ainakin, jos motivaatioa löytyisi jostain. Huomenna siis viimen koe, joka nyt sattuu olemaan saksankoe.
Joten mun pääsiäinen näytti nyt sitten tältä: sukuloimassa käynti, Hesa reissu, mämmin syönti, matkalaukkujen etsintä ja kokeisiin lukeminen. Ja sitte vielä mun veli tuli tänne etelä-suomeen kattoo meitä metsänasukkeja tuolta Porista koiransa kanssa. Joten olen ihan tyytyväinen omaan pääsiäiseeni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti