torstai 6. kesäkuuta 2013

Blow your clouds away

Tässä kahden päivän vapaat nyt pidetty ja huomenna viimeinen vapaa tällä viikolla. Olen kerkinyt tekemään suurinpiirtein kaiken minkä olen ajatellut. Sää on ollut niin minun puolella kun vain olla ja voi, mutta ensi viikolla kuulema hieman kylmenee, mutta ehkä se on ihan hyvä.

Keskiviikkona olin veljen kanssa vähän maailmalla popparin kanssa, eli kirjastossa, tankkaamassa, kaupassa, uimassa ja serkkua ja serkun tyttö moikkaamassa mummolassa. Kaupassa oli pakko käydä, koska ajattelin nyt viimein aloittaa lasipullon ja peltipurkkien tuunauksen, mutta yllätys yllätys, meiltä ei sitten löytynyt pensselin pensseliä, koska ne heitettiin pois viime vuonna ulkotonttujen maalaamisen jälkeen, joten niitä oli sitten pakko käydä metsästämässä. Serkun tyttö on alknut kyllä nyt puhumaan niin selvästi, että hänen kanssaan voi jo alkaa jutustelemaan ihan kunnolla. K-kirjain on ainut joka on hieman hankala, se tuppaa olemaan t-kirjain. Mutta eiköhän sekin kohta sieltä tule :)

Tänään sitten olen kerkenyt hieman tuunailla, leipoa, pyykätä, käydä psykologiaa läpi kirjoituksia varten ja nyt ajattelin jatkaa OC:n katsomista. Tämä on jo kolmas kerta kun katson koko OC:n tuotannon läpi. Se nyt vain oon niin hyvä, että en tarpeekseni saa.
Suklaa keksejä olen tässä varmaan jo pääsiäisestä asti ajatellut leipovani ja tarvikkeet on ollut kaapissa koko ajan ( paitsi suklaat jotka kerran jostain kumman syystä hävisi ). Resepti on otettu "Leivonnaisia herkkusuille"-kirjasta, joka tuli tilaajalahjana mukana Unelmien Talo&Koti-lehdestä. Reseptit ovat peräisin Lontoolaisesa leipomosta nimeltä "Hummingbird bakery". Nyt sitten viimein otin härkää sarvista ja ryhdyin hommiin. Todella makeat, ehkä jopa hieman liian makeat ja suklaiset olivat, mutta jäätelön kanssa todella maukkaita! Isot suklaacookiet sisäsivät nimittäin jopa 450g suklaata ja vain 1,3dl vehnäjauhoa. Suosittelen kokeilemaan jos teillä sattuu olemaan kirja kotona, ja jos ei ole voin kyllä postata reseptin tänne blogiini myös jos joku tahtoo. Heitätte sitten vaan kommenttia sinne, jos reseptiä kaipaatte, muuten en sitä tänne ihan turhaan jaksa laittaa :)



ps. Anteeksi laatu jälleen kerran (puhelimeni laatu <3 )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti