sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Kesätyöt ja palkka

Nyt kun kesätyöt ovat viimein hurahtanut kunnolla käyntiin, olen hieman mietiskellyt mitä palkkarahoillani (+ jotain omia varmaan) teen.
Ensin ajattelin uutta puhelinta, mutta sitten tulin siihen lopputulokseen, että se sitten vaihdetaan taas parin vuoden päästä, joten ei. Sitten ajattelin, että säästän niitä. Mutta kun nyt tämä täysikäisyys nurkan takana jo häämöttää olen tullut toisiin ajatuksiin. Äiti ja isä on luvnnut satsata vähän minun autoon, joten ajattelin että satsaisin myös noin tonnin ekaan autooni, että saisin jonkin hieman mukavamman, joka kesäsisi hieman kauemmin ja sitten jonkun jonka kanssa kehtaa ajella :D

Haaveena olisi harmaa Opel Astra :)

Toinen täysikäisyyteen liittyvä haave olisi jokin pieni tatuointi. Siitä olen haaveillut jo aika kauan. Mutta en kuitenkaan tahdo sitä ihan minnekkään todella näkyvälle paikalle. Voisin ajatella laittavani sen esim. jalan yläpuolelle, eli nilkkaan tai enkelinsiivelle, selälle. Olen hieman katsellut lintukuvia, koska mielestäni se kertoo itsenäistymisestä ja vapaudesta. Ja sitähän se 18 vuotta ainakin pitäisi tarkoittaa. Tässä pari esimerkkiä:








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti