maanantai 10. kesäkuuta 2013

Taidan olla rakastunut...

..new look:iin. Avan uskomattoman ihania paitoja ja kenkiä ja jajaja... Leijailen ihan taivaissa kun selailen newlook sivuja. Miten olen aikaisemmin voinut olla huomaamatta tällaista? Ainoa huono puoli on hinta, joka näytetään vain £:issa. Mutta eurohan on melkein yhtä paljon, ehkä vähän enemmän, mutta anyways.

Nyt ainoa ongelmani on, että miten ihmeessä aijon pysyä poissa tuolta!? :) Koko palkkahan uppoaa sinne, jos sieltä jotain tilaan. Minun täytyy vaan hillitä itseni ja katsella vasta sen jälkeen kun olen ostanut kaiken muun mitä olen suunnitellut, ja sitten vasta katsoa paljon rahaa vielä on.

Mutta teillä kun ei ole samaa ongelmaa kun minulla, käykää ihmeessä katsomassa jos löydätte itellenne jotain sopivaa. Sivuille pääsettte tästä, jos kiinnostaa.

Muuten on viikonloppu mennyt ihan hyvin, töitä tehden. Tänään oli suunnitelmissa ystävälle lähtö, mutta koska tuo nyt näyttää uhkaavalta, että vettä ropisee kohta, päätimme siirtää tapaamistamme keskiviikkoon. Joten tänään, vapaa päivänäni, olen sitten päättänyt, että katson oc:ta, luen kirjoituksiin ja teen itelleni oikein lämpimän jalkakylvyn! Näkemisiin!

PS. Nyt kun kirjoitukset lähestyvät, ajattelin ottaa selvää mitä pari sanontaa oikeasti tarkoittaa ja lisäillä niitä sitten tänne. Samalla muistan erilaisia sanontoja paremmin kirjoituksia varten. Niistä ropisee aina pari lisäpistettä :)

"Lapsi meni pesuveden mukana" - arvokas asia heitetään pois, jonkun merkityksemättömän seikan takia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti