sunnuntai 19. tammikuuta 2014

60 faktaa minusta

Kun pyörin sängyssäni kolmen aikaa yöllä, päätin alkaa listaamaan pieniä ja turhia faktoja itsestäni, koska en keksinyt muutakaan tekemistä. Nyt te saatte ottaa osaa minun yöllisistä ideaväläyksistä:

  1. Olen suomenruotsalainen
  2. Olen ainoastaan 161 cm pitkä
  3. Rakastan jäätelöä, erityisesti Ben & Jerryn-jäätelöitä
  4. Olen hullaantunut kaikkeen vanhaan
  5. En suutu helposti
  6. Teen aina kaikesta listoja
  7. Minulla on kolme veljeä
  8. Minulla on pakkomielle sulkea, kaikki korkit, jotka ovat auki
  9. O.C. ja Serranon perhe on lempisarjani
  10. Kun en saa unta, alan pohtimaan aivan turhia  ( ylensä ) asioita
  11. Kun olen yksin kotona, laitan musiikin täysille ja tanssin ympäri taloa :D
  12. Olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Saksassa ja Italiassa
  13. Olen kävellyt lyhtytolppaa päin ( selittää ehkä jotain )
  14. Keskiarvoni on nyt noin 8,6
  15. Olen nirso ruuan suhteen 
  16. Nukun neljän tyynyn kanssa
  17. Rakastan omin käsin nypertelemistä
  18. En juo kahvia
  19. Kaulassani roikkuu aina risti, vaikka en ole millään lailla uskovainen
  20.  En pidä siitä ,että minulle vastataan "ok"
  21. Viesteissä täytyy aina olla hymiö
  22. Olen surkea englanninkielessä
  23. Olen onnistunut tappamaan kaksi kaktusta
  24. Minulla on mopo- ja autokortti
  25. Perhe, sukulaiset ja ystävät ovat tärkeintä elämässäni
  26. Käyn joka vuosi perheeni kanssa viikon kestävällä mökkilomalla
  27. On ihana käpertyä jonkun kainaloon
  28. Vanhoja valokuvia on ihana katsoa
  29. Katson salkkareita ( anteeksi :D )
  30. En syö paljon suklaata
  31. En ole koskaan nähnyt Titanic-leffaa tai Taru sormusten herroja
  32. Olen allerginen timoteille ja pölylle
  33. Pienempänä sairastin epilepiaa, se saatiin pois pillereillä, koska olin vielä niin pieni. Mutta se voi vielä laukasita uudestaan, jos esim, joudun kolariin
  34. Kaipaan lapsuusaikoja, kun kaikki veljeni ja serkkuni leikimme yhdessä :)
  35. Ruusun kuuluu olla tummanpunainen
  36. Pienenä laitoin pariston suuhuni, ei niin hyvä idea
  37. En ole vielä poikkaissut yhtäkään luutani
  38. Pidän sienien poimimisesta, mutta muuten inhoan niitä
  39. Minulla on ainoastaan kaksi serkkua, mutta satakunta pikkuserkkua
  40. Asun keskellä metsää
  41. Yritän käydä salilla kerran viikossa
  42. Olen yöpynyt luostarissa
  43. Kerään muumimukeja, nyt minulla on niitä 16 kap ( joista kolme on yhtä samaa )
  44. En ole koskaan telttaillut, tähän täytyy tulla muutos kesällä!
  45. En tykkää olla kuvissa, kamera ei jostain syystä pidä minusta
  46. Kengännumeroni on 37, joissain kengissä 36
  47. En tahtoisi osata lukea ihmisten ajatuksia
  48. Pidän pinaattisopasta, vaikka melkein ketään ei siitä pidä
  49. Inhoan putous-ohjelmaa
  50. Horoskooppini on leijona
  51. Alaasteella olin keramiikkakerhossa
  52. En siedä, että minulle sanotaan, että menin sieltä missä aita on matalin tai, että heitin hanskat tiskiin
  53. Synnyin kello 12.02
  54. Minulla on yksi tatuointi ja neljä lävistystä korvissani
  55. Inhoan/pelkään suuria muutoksia
  56. Rakastan yllätyksiä
  57. Olen asunut neljässä eri talossa, mutta 15 viimeistä vuotta tässä nykyisessä
  58. En ole hyvä kokki
  59. En pidä toisesta nimestäni
  60. Valkoinen ja beige on lempivärini juuri nyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti