sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Hiukset - mitä kaikkea niistä saakaan aikaan?

Koska itse olen todella laiska laittamaan hiuksiani, päädyn yleensä laittamaan ne tavalliselle ponnarille kun on juhlat tiedossa. Muutoin pidän hiuksiani aika pitkälti aina vapaana. Olen nyt päättänyt, että tähän täytyy tulla muutos! Tai ainakin hieman vaihtelua. Youtube:sta löytyy todella paljon helppoja kiksejä saada hiukset hieman kivemmin ylöslaitettua, eikä niihin mene edes paljon aikaa. Ajattelin tässä jakaa hieman videoita, joita itse olen katsellut ja kokeillut. Jos tekin sattute olemaan yhtä laiskoja kuin minä, tai jos saisitte uusia ideoita joitain katsellessasi.

Tätä käytin uutenavuotena ja olin kyllä todella tyytyväinen, koska tämä ei vienyt kuin joitakin minuutteja, jos edes sitä. Muutenkin olen lettejen ystävä, vaikka sitä ei uskoisikaan, koska en niitä melkein koskaan käytä. Tämän videon tekijällä , Bebeox:lla, on todella monta hyvää hius tutorial- videota, joten jos olet kiinnostunut käy katsomassa hänen videoita.


Tämän donitsin tekemisessä kyllä kuluu hieman enemmän aikaa, mutta eikö se ole sen arvoinen? En itse ole vielä koittanut tätä tehdä, mutta suunnitelmissa on.



Zoellan videot ovat todella ihania katsoa, hän osaa esittää asiansa todella mukavalla tavalla. Lisäksi rakastan hänen englanninkieltään :) Mutta tässä videossa siis neljä nopeaa tapaa piristää tukkaa. Ensimmäinen on tosin sama kuin ensimmäinen video jonka teille jaoin.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti