keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Tuunailua part 8 - Sanomalehtitaustainen kirjahylly

Kuten jo aiemmin mainitsin, käväisin Salossa ystävieni kanssa tässä viikonloppuna. Kipputorista löysin sitten vanhoja sanomalehtiä halvalla, joten päätin ostaa muutaman itselleni. Silloin minulla ei ollut tietoakaan mitä niillä teen, mutta nyt osa niistä on jo päätynyt kirjahyllyni takaseinälle.


Jälkeenpäin ajateltuna, minun olisi pitänyt ostaa näitä lehtiä paljon enemmän. Niistähän voi tehdä ihan mitä haluaa ja ne sopii päällysteeksi melkein minne vain. Nyt kyllä vähän harmittaa, mutta eiköhän niitä löydy enemmän muualtakin.


Minä laitoin ainoastaan teipinpalaset lehtien taakse, jotta ne pysyisivät kiinni. En tahtonut liimata tai käyttää sinitarraa, koska tahdon ne vielä ehjänä pois sieltä, sitten kun joskus muutan. 
Minä itse pidän lopputuloksesta todella paljon, vaikka muu väki täällä kotona ei oikein ymmärrä hömpötyksiäni. He vain katsovat vierestä ja ihmettelevät mitä minä tällä kertaa olen keksinyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti