lauantai 6. huhtikuuta 2013

Nothing really matters when we're dancing

Nytpäs tulen tänne hehkuttamaan, koska koeviikko on ohi ja kokeet on saatu takasin. Positiivisesti yllättyny kokeiden tuloksista! En usko, että mulla KOSKAAN on ollu näin hyvä koeviikko. Nyt nousee keskiarvoooo! wuhuu! Mulla oli siis 6 koetta, suomenkielenkoe  9,  uskonto 10 -, saksa 7,5, historia 10, historia 10-, matikka 7,5 ( luokan toisiks paras). Joo, meijän luokka ei oikee oo niitä parhaimpia tässä matikassa, mut ei noilla laskutavoilla oikeesti tee yhtää mitää, joten sen puoleen ei haittaakaa :D.
Vielä on sitte maantiede, jonka tentin, joten toivotaan, että siitä tulee joku 8 tai jotain. Oon kyl aika ylpee mun lukion suorituksista. Mulla taitaa olla parempi keskiarvo, kuin mulla oli yläasteella. Mutta joo, nyt lopetan tosta koulusta puhumisen kirjoittamisen.
Olin eilen taas kiinni arkirytmissä, koska en jäänyt kotiin vaikka yskä vähän piinaakin vielä. Tänään on suunnitelmissa mennä vähän kattoo kirpparit läpikotasin ja toivottavasti löytää jotain kans.
Tästä tuli nyt vähän tylsä postaus, mutta tässä taas teille jotain kivoja kuvia :







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti