tiistai 2. huhtikuuta 2013

Voi, voi...

Moikka moi taas täältä peiton alta, tällä kertaa. Kävin äkkii koulus kääntymässä kun tein saksan kokeen (joka meni ihan penkin alle)  ja sitte mulla oli ajotunti. Käytiin ajelemassa vähän täällä mun kotikulmilla, joten hyppäsin sitten täällä pois kyydistä. Nyt on ollu 3 ½ ajotuntii ja vielä yks teoria. Alkaa teoriat olla takanapäin, onneks! Ajojahan mulla vielä on, mutta ne sentään on ihan kivoja. Tänään keskityin siihen ratinkäyttöön, viimeks sanottiin, että mä lypsään rattia :D Tänään meni sitten vähän paremmin sen kanssa, kai.

Taidan nyt sitte kuitenkin olla kiipeenä, kurkku on kipee ja on yskä, lisäks kauhee nuha ja vähä kuumetta. Huomenna taitaa sitten odotta kotipäivä, koulutehtävien, peiton ja strepsilssien kanssa. Kuullostaa houkuttelevalta, eikös? Nyt ei oikee jaksa kirjotella, sori.

Eipä tässä oikein muuta sitten, voikaapa paremmin kun minä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti